U Dukat su vozači dolazili kao vozači dostavljači, no kroz njihov radni staž to se izmijenilo. Nakon kratko oslušanog predavanja za prodavača oni su postali vozači- prodavači. Tako se od vozača Dukata očekuje da budu vozači, dostavljači, prodavači ali i unaprijeđivači prodaje. Sve to donosi mnoštvo problema, ako uzemo u obzir da se sva roba.. Više →

Zašto Sindikat hrvatskog vozača u ZET-u? U ZET-u postoji više sindikata koji okupljaju radnike i namještenike u većem ili manjem broju. Svaki sa svojim statutom, idealima i obećanjima, naglašujući borbene aktivnosti  za boljitak članstva,  protiv poslodavca, zakonodavca, a ne izostaju ni međusindikalne iskre, omalovažavanja rada nekog drugog sindikata. Poslodavac po legendarnoj teoriji “podijeli pa zavladaj”.. Više →

1. TRENUTNA POSLOVNA SITUACIJA Posvemašnja konfuzija koja je prethodila otvaranju stečajnog postupka tijekom 2009. godine se zaustavila, a poslovna 2010. godina donijela je potpunu konsolidaciju poslovanja što je u konačnici rezultiralo pozitivnim poslovnim rezultatom 2010. godine. Niz radikalnih, ali očito strateški planiranih mjera stečajne upraviteljice, koje niti mi radnici nismo od početka odobravali, na kraju.. Više →

Sindikat hrvatskog vozača podržao je inicijativu radnika da kroz stečajni plan namire stečajne vjerovnike i preuzmu poslovanje tvrtke Croatia bus d.d. u stečaju, u kojem i Vi imate svoja potraživanja, te Vam se s toga i obraćamo ovim dopisom u cilju kako bismo Vam omogućili de se eventualno i Vi priključite ovoj inicijativi. Croatia bus.. Više →

Nakon više od 20 godina od izlaska iz socijalizma, (već toliko?!) djevojke i mladići koji sada idu na prvu godinu fakulteta te se tad nisu još ni rodili, ne znaju što je samoupravljanje i društveno vlasništvo pa ne mogu znati što doslovno znači da se povijest ponavlja. Naime, sadašnji radnici tvrtke Croatia Bus (naravno u.. Više →

Francuski sindikat vozača nadaleko je poznat po svojoj tradiciji i ustrojstvu. Većini je on uzor za pravednu borbu i zaštitu vozača. Sada i mi zajedno imamo priliku stvoriti sindikat kakav treba vozačima. “Najveći francuski sindikat profesionalnih vozača CFDT pozvao je svoje članove da se pridruže nacionalnom štrajku protiv najavljene mirovinske reforme, što bi moglo predstavljati.. Više →

Ista vozila, nerijetko i isti vozači, a razlika u osobnom dohotku očigledno manja. Dok su teretna vozila bila u tvrtki Pevec transport d.o.o., vozači su imali bruto plaću od oko 12.000 kuna, a dobivali su još od 3000 do 5000 tisuća kuna dnevnica (neki i više). Peveci su, kako tvrde u Državnom odvjetništvu, vozače još.. Više →

Koliko puta ste vozili kombi, autobus, kamion po Hrvatskoj ili inozemstvu neispavani, u trci s vremenom, pod pritiskom da ispunite pretjerane zadatke svojih poslodavaca? Koliko puta ste na put krenuli preko vikenda, bez dodatka na plaću, umjesto da to vrijeme provodite sa svojim obiteljima? Možete li svome djetetu obećati da ćete biti doma za njegov.. Više →

Unatoč neospornoj činjenici da je šira javnost upoznata sa izjavama zaposlenika „TAXI CAMMEO“ kako se susreću sa mnogobrojnim problemima prilikom obavljanja rada, moramo priznati da je poslodavac nastavio takav način rada bez obzira na medijske izjave i loš publicitet. Radnici zaposleni kod ovog poslodavca iz svih gradova gdje isti posluje žalili su se na loš.. Više →

Inspektor cestovnog prometa znao da vozač Dragan Paravinja ima kriminalnu prošlost o kojoj su bili upućeni i njegovi poslodavci. U vezi jedne od tih prijava inspektor cestovnog prometa za područje Karlovca rekao mi je kako je sindikat ‘za svjedoka dao čovjeka koji ima kriminalni dosje’, što znači da je znao za Paravinjinu prošlost. Osim toga,.. Više →