OTVORENO PITANJE ORGANIZATORU NAPLATE I KONTROLE KARATA

Stav vozača autobusa organiziranih u Sindikat hrvatskog vozača je da uslugu prijevoza naplatimo od svakog korisnika naših usluga. Putnicima je omogućena široka paleta plaćanja, od godišnjih, mjesečnih, višednevnih, dnevnih do pojedinačnih papirnatih karata, elektronskih… sve kupljeno van vozila, a kao krajnja opcija – kupovina kod vozača.

Tražite da vozač i kontrolira karte!
Tražite nešto što nije u potpunosti izvedivo ili što vozač ne može kvalitetno odraditi ne svojom krivicom, već ustrojem, organizacijom i uvedenom inovativnom tehnologijom.
Trebamo li se odnositi jednako u svim okolnostima, u gužvama, kašnjenjima ili dok imamo nešto vremena čekajući polazak na okretištima?
1. Vozač da provjeri valjanost papirnate karte treba ju pročitati, shvatiti njenu valjanost (datum, vrijeme) .
2. Zašto vozaču pokazati elektronsku kartu koju jedino može valorizirati sofisticirani sustav?
3. Kako da vozač kontrolira kartu kupljenu SMS –om ?

Prodaja karata kod vozača ostavljena je kao krajnja mogućnost plaćanja prijevoza i to samo za putnika koji želi platiti prijevoz i vozač će ispuniti svoju obvezu prodavanja karata ako putnik to zatraži.

Da bi ostvarili u potpunosti naplatu prijevoza od svakog putnika koji koristi našu uslugu, u svojem zahtjevu traženja pojačane kontrole i naplate izostavili ste jasnu uputu vozaču koje su mu ovlasti da korektno sprovede naplatu kada putnik odbije platiti kartu !

Sindikat hrvatskog vozača od Vas traži decidirani (određen, bez uvijanja) pisani odgovor, kako bi mogli svi prema takvim putnicima postupiti i naplatiti uslugu.
Da Vas podsjetimo, sukobi između vozača i putnika u najvećem broju su izazvani upravo kontrolom karata, pokušajem vozača da naplati prijevoz. Nedorečenim uputama kad vozač ne može naplatiti prijevoz ima značajan utjecaj i na one putnike koji nerado plaćaju karte, ali ih ipak kupuju. Marginalizirana ovlast vozača stimulativno djeluje na ne plaćanje karata i kod onih koji su plaćali.

Što kada se u promet disponira autobus s pokvarenim validatorom ili kada se pokvari u vožnji? Stvara li to kod putnika naviku po logici manjeg otpora, da treba imati kartu samo ponekad, a ako nema, ne radi validator… i nije veliko zlo, jer ionako mu vozač ne može ništa, mora ga voziti i bez valjane karte?

U Zagrebu, 07.studeni 2012.

Sindikat hrvatskog vozača
Podružnica u ZET-u

Komentirajte

E.mail adresa neće biti objavljena. Zahtijevana polja su označena s *