DOPIS PRIJEDLOG NOVOG ETIČKOG KODEKSA PRIJEDLOG ETIČKOG KODEKSA ZGH Više →

Iako smo u prošlom članku naveli sve pokrovitelje bez kojih ovo Svjetsko prvenstvo ne bi bilo moguće organizirati, posebna zahvala ide tvrtki IVECO. U teškim gospodarskim vremenima u kojim živimo, poslovni partneri na koje se uvijek možete osloniti vrijede zlata. Jedan od takvih upravo je tvrtka IVECO. Osim što su osigurali vozila kojima su se.. Više →

U ova gospodarski vrlo teška i neizvjesna vremena, organizirati događanje poput Svjetskog prvenstva nije nimalo lagan zadatak. Osim velikih logističkih zahtjeva, ljudi koji su pripremali poligon, preko samih vozila kojima će se vozači natjecati, smještaja svih sudionika, pa do policajaca koji su bili zaduženi za sva mjerenja na poligonu te alkotestiranja svih natjecatelja. Prije svega,.. Više →

Jedina disciplina koja se ne održava na poligonu jest Eko vožnja i može se reći da je ona vrhunac cijelog natjecanja. Svaka zemlja koja je učestvovala na Svjetskom prvenstvu imala je pravo prijaviti jednog vozača za praktičnu vožnju u kojoj se provodilo testiranje. Pobjednik sa prethodnog svjetskog prvenstva u ovoj disciplini, Poljak Zenon Korsak imao.. Više →

Nakon dugih priprema, prošli smo tjedan konačno u Tuhelju ugostili ponajbolje vozače iz cijelog svijeta. Unatoč vrlo promjenjivim vremenskim prilikama tih dana, za vrijeme održavanja natjecanja bilo je sunčano i toplo vrijeme te su vozači mogli pokazati sva znanja u idealnim uvjetima. Natjecanja su održana u šest različitih kategorija: Kamion iznad 12 tona Autobus Tegljač.. Više →

Nakon mjeseci pripreme, konačno je stigao i taj tjedan. Brojne reprezentacije, od kojih smo neke već i predstavili stići će u Hrvatsku kako bi odmjerili snage sa reprezentacijama drugih zemalja. Sigurni smo da će Organizator pripremiti brojne izazove za najbolje profesionalne vozače svijeta, ali da će na kraju, bez obzira na pobjednika, svi biti sretni.. Više →

S Baltika će nam u Tuhelj doći i reprezentacija Estonije. Zbog objektivnih okolnosti, Estonija nije održala izlučno natjecanje poput drugih zemalja učesnica, no u Hrvatsku šalje svoju reprezentaciju sastavljenu od pet iskusnih profesionalaca koji su iskustvo stekli na prijašnjim natjecanjima. To su redom: Elari Rosenfeldt Risto Kumm Mait Hommik Oni nastupaju u kategoriji C dok: Tarmo.. Više →

Nizozemska je još jedna od zemalja čiju ćemo reprezentaciju gledati i u Tuhelju sljedeći tjedan. Ovoga ljeta u Nizozemskoj je održano izlučno natjecanje na kojem su odabrani reprezentativci koji će zastupati Nizozemsku na 32. Svjetskom prvenstvu. Poznavajući Nizozemce i njihovu veselu narav, ali i dosadašnje rezultate na prethodnim Svjetskim prvenstvima, sigurni smo da će nam.. Više →

Rahtarit ry udruženje je profesionalnih vozača Finske koje redovno šalje svoju reprezentaciju na Svjetska prvenstva još tamo od 1977. Na predstojećem 32. Svjetskom prvenstvu Finsku reprezentacija nastupit će u punom sastavu. Vozači su se za učestvovanje izborili kroz nacionalna prvenstva 2018. i 2019. godine. Nacionalno prvenstvo boduje se poput Svjetskog kupa te vozači moraju ostvariti.. Više →

U sljedećim nastavcima predstavit ćemo reprezentacije koje dolaze na Svjetsko prvenstvo u Tuhelj. EPDA Irska, udruženje profesionalnih vozača iz Irske održalo je izlučno natjecanje 16.-17. Srpnja za odabir reprezentativaca koji će predstavljati Irsku sljedeći mjesec na Svjetskom prvenstvu. Selekcija je napravljena tako da u Hrvatsku odu zaista najbolji od najboljih profesionalnih vozača iz Irske. Samo.. Više →

U dubokoj boli javljamo svim prijateljima i znancima tužnu vijest da je naš prijatelj, kolega i povjerenik sindikata IVICA HERAK preminuo u nedjelju, 14. kolovoza 2022. godine. Posljednji ispraćaj održati će se na groblju Novo Mjesto (Sveti Ivan Zelina), 17.08.2022 u 14:30 sati. Počivao u miru! Više →

Nakon što smo predstavili većinu praktičnih vježbi koje se održavaju na testnom poligonu, danas ćemo govoriti o jedinoj vježbi koja se održava na otvorenoj cesti, u realnim uvjetima vožnje a to je Eco vožnja. Foto: Mercedes-Benz Vozačev zadatak je da savlada zadanu rutu prosječnom brzinom iznad 50 km/h, uz najnižu moguću potrošnju goriva. Da bi.. Više →

Istovarna rampa Još jedan od zadataka koji je dobro poznat većini profesionalnih vozača jer se skoro svakodnevno sreću s njime. Radi se o istovarnoj rampi a zadatak je da se vozeći unatrag, iz prve, vozilo dovede što bliže simuliranoj istovarnoj rampi. Jedno pokretanje vozila prema naprijed dozvoljeno je samo ako se radi o vozilima namijenjenim.. Više →

Već smo u nekoliko navrata spominjali važnost procjene gabarita vozila. Osim duljine i širine za vozače profesionalce od iznimne je važnosti procjena visine njihovog vozila. Vjerojatno nema nijednog sudionika u prometu koji nije i sam vidio posljedice krive procjene vozača po pitanju visine njegovog vozila. Od potrganih tramvajskih žica pa do oštećenja samog vozila posljedice.. Više →