Ovdje vozače najviše muče mukotrpni istovari, kao i velike udaljenosti na koje voze dostavu. Naime, osim što vozači u PPK voze gradsku dostavu po gradu Zagrebu njihove dostave obuhvaćaju i ostale dijelove Hrvatske. Sve vožnje započimnju u glavnom centru u Karlovcu gdje se njihovi kamioni utovaraju od 1 do 5 sati ujutro, a utovar ovisi o tome na koju relaciju se vozi dostava. Tako primjerice vožnja u Slavoniju s polaskom u ranu zoru može obuhvaćati i preko desetak istovara, a istovar pri tom znači da je vozač zadužen proizvode otpremiti sve do vage u trgovinama (kako se radi o mesnatim proizvodima oni se važu pri dolasku u prodajni centar). Naravno, sve to se ručno istovara, a u posao ulazi i prikupljanje povrata. Iako se u ovim slučajevima radi o turama koje su duge i po nekoliko stotina kilometara u oba smjera, sve one se voze u običnim dostavnim kamionima. Dakle, nama ležaja u kabini te se sav posao obavlja u jednom danu. Onaj tko vozi kombije ima dužnost i utovara u njega, kao i prikupljanje novca po prodajnim mjestima, što donosi dodatnu odgovornost. Svi ovi poslovi čine to da vozači PPK koji naizgled voze običnu dostavu naprave preko 80 tisuća kilometara godišnje diljem Hrvatske. I nije nešto pretjerano kilometraže ako usporedimo s ostalim profesionalnim vozačima, ali svakako treba uzeti glavni problem u tome – velika udaljenost do odredišta, gdje se nalazi i nekoliko desetaka mjesta za ručni istovar robe. I tako svaki radni dan, ali i svake druge subote, te redovno i praznikom. U zaduženje vozača u PPK ulazi i pranje vozila izvana i iznutra, kao i pranje hladnjače.

Komentirajte

E.mail adresa neće biti objavljena. Zahtijevana polja su označena s *