Nastavno na medijske izjave određenih sindikalnih predstavnika u ZET-u, o tome kako su sa upravom dogovorili povećanje kazni za putnike bez karte, te povećanje ovlasti kontrolorima ZET-a, nakon čega je poslodavac izjavio da o tome nije bilo nikakve riječi, te da do toga neće doći, Sindikat hrvatskog vozača sumnja da je ovo dogovorena igra između poslodavca i lojalnih predstavnika radnika, kako bi ispitali reakcije građana na moguće povećanje kazni.

Sramotno je, da je za to iskorišten jedan od predstavnika radnika, koji je to učinio u neznanju, nekoj obvezi prema poslodavcu ili nekog trećeg razloga, te na taj način navukao gnjev građana Grada Zagreba na radnike ZET-a, poglavito na vozače tramvaja, autobusa i kontrolore, koji samo obavljaju svoje radne zadatke i to najbolje što znaju i umiju.

Dobro je to što iz cijele ove situacije igranja mačke i miša možemo izvući zaključak koji ide u prilog našoj sumnji da poslodavac ZET usko surađuje samo sa pojedinim predstavnicima radnika, i to očito po pitanju tema koje nisu, ili barem ne bi trebale biti vezane uz socijalni dijalog.

I do sada smo imali prilike vidjeti kako se u tvrtki ZET svatko bavi svime i svačime, ali izgleda nitko onim bitnim iz svoje nadležnosti. Pri tome mislimo da bi se poslodavac, dakle uprava trebala prvenstveno baviti poslovanjem tvrtke i to na način da ono bude pozitivno, a ne da proizvodi gubitke, dok bi se sindikalni predstavnici trebali baviti pravima radnika, posebno danas kada se govori o smanjenju prava radnika i samo se čeka pogodan trenutak da ista doista i budu smanjena.

Tek tada nastalo bi pozitivno okruženje za djelovanje i drugih sindikata koji su prisutni u ZET-u, a vjerujemo i do smanjenja gubitaka u poslovanju.

Ovim putem sindikat hrvatskog vozača poziva sindikalne predstavnike da se baziraju na zastupanje prava i interesa radnika, a poslodavca da se usredotoči na vođenje poslovanja, točnije na pružanje usluga građanima kao i na pronalaženje načina da naplati svoje usluge od korisnika.  

 

Miljenko Gočin, predsjednik sindikata hrvatskog vozača

Komentirajte

E.mail adresa neće biti objavljena. Zahtijevana polja su označena s *